Online Shop

Blijf op de hoogte

Abonneer u op onze nieuwsbrief en ontvang als eerste ons laatste nieuws, onze nieuwe collecties, promoties en uitnodigingen voor onze events.

Happy Valentine Day! Happy Valentine Day!

NIEUWS | 14-02-2018 : 08:00 | Lees meer

Het is nog niet te laat..... je kan haar nog steeds verrassen met een prachtige ring van de Bigli-collectie. Happy Valentine Day ! Kijk voor meer hier

Love Love

NIEUWS | 10-02-2018 : 08:00 | Lees meer

Geelgoud, witgoud.....beide ringen zijn subliem. Deze handgemaakte ringen van de Marco Bicego "Lunaria"-collectie. Love, love....

Ontdek Marco Bicego Paradise en Bigli Chloé Ontdek Marco Bicego Paradise en Bigli Chloé

NIEUWS | 6-02-2018 : 08:00 | Lees meer

De Paradise-collectie van Marco Bicego is een pareltje. Letterlijk! En wat vind je van de juwelen van Bigli Chloé? Dat is pas een statement! Zuiver vakmanschap in een elegant design. Let vooral op de schitterende kleuren, een combinatie van verschillende edelstenen met prachtig geslepen curves. De jaren '70 zijn helemaal terug!

 

Ontdek beide collecties vandaag nog in onze winkel. Voor Valentijn verwennen wij bovendien onze klanten met een lekkere praline.

Reserveer je favoriete juweel online

Beautiful Africa Beautiful Africa

NIEUWS | 4-02-2018 : 08:00 | Lees meer

Wordt verliefd op deze 'Africa' halsketting van de Marco Bicego-collectie. Het satijnen effect wordt bekomen door een oude artisanale traditie met een hedendaags design te combineren. Kijk voor meer hier

Hangertjes ! Hangertjes !

NIEUWS | 3-02-2018 : 08:00 | Lees meer

Deze hangertjes zijn altijd perfect om te geven........van de "Marco Bicego"-collectie.

Prachtig ! Prachtig !

NIEUWS | 2-02-2018 : 08:00 | Lees meer

Deze halsketting van de Marco Bicego-collectie "Marrakech supreme" is eenvoudig en prachtig tegelijkertijd. Kan zowel lang of kort gedragen worden. Is gewoonweg een hebbeding.....

Love Love

NIEUWS | 2-02-2018 : 08:00 | Lees meer

Love is in the details! Schattige hangertjes van de Marco Bicego "delicati"-collectie.

Tip........... Tip...........

NIEUWS | 28-01-2018 : 08:00 | Lees meer

Een eigen ontwerp met een subtiel hartje en briljant van de 'Helga Kordt-collectie. Tip voor Valentijn .......kijk hier

Perfect for the weekend ! Perfect for the weekend !

NIEUWS | 27-01-2018 : 08:00 | Lees meer

Een fijne halsketting met bergkristal en rutiel van de 'Bigli'-collectie. Perfect voor het weekend! Volg ons ook op Instagram verberdt.kordt

Kijk hier

Breed, smal,met of zonder briljant....... Breed, smal,met of zonder briljant.......

NIEUWS | 23-01-2018 : 08:00 | Lees meer

Zoek je breed, smal met of zonder of juist meer briljant ? Kom eens kijken naar de gepaste trouwring. Wij kunnen je misschien helpen. Kijk voor meer op onze site of kom eens langs.

Tot binnenkort !

TROUWRINGACTIE -10% TROUWRINGACTIE -10%

NIEUWS | 16-01-2018 : 08:00 | Lees meer

Helga Kordt, Breuning en Angeli Di Bosca................Pure Love is everlasting!

 

Wordt 2018 hét jaar dat jullie het grote avontuur aangaan en in het huwelijksbootje stappen? Zoja en zoeken jullie nog het perfecte paar trouwringen? Kom dan eens langs bij Juwelen Verberdt-Kordt in Mechelen en profiteer van onze TROUWRINGACTIE.

 

Je vindt er onze eigen trouwringencollectie HELGA KORDT met overwegend mat goud afgewisseld met blinkende delen goud. Daarnaast is ons trouwringenassortiment aangevuld met ANGELI DI BOSCA. Ook een op en top Belgisch merk. En natuurlijk BREUNING het gerenomeerde Duitse merk sinds 1927.

 

Bovendien kan u tot 31 mei 2018 profiteren van onze TROUWRINGACTIE : -10% KORTING op alle trouwringen. (niet cumuleerbaar met andere acties)

 

Ontdek onze trouwringen nu in onze winkel of kijk voor meer in onze site

 

Tot binnenkort !

Verloving Verloving

NIEUWS | 14-01-2018 : 08:00 | Lees meer

Wie weet wordt 2018 het jaar dat deze prachtige verlovingsring aan jou hand komt?

Verloving..... Verloving.....

NIEUWS | 12-01-2018 : 08:00 | Lees meer

Wordt 2018 het jaar waarin jij de grote vraag stelt aan je partner? Dan wensen we je alvast heel veel succes! Bij deze verloving hoort uiteraard een mooie verlovingsring. Misschien kan je deze vinden bij Juwelier Verberdt-Kordt in Mechelen.................en misschien tot binnenkort.

Mini waves Mini waves

NIEUWS | 7-01-2018 : 08:00 | Lees meer

Als je houdt van zwarte briljanten is deze juwelenset van de mini waves-collectie prachtig! Of toch liever witte of bruine briljanten? Alles kan....

Perfecte armband Perfecte armband

NIEUWS | 6-01-2018 : 08:00 | Lees meer

De perfecte armband van de mini waves-collectie van Bigli. Deze bestaat uit roze goud en briljantjes. Just perfect for every dress! Kijk voor meer hier

Mini sweety Mini sweety

NIEUWS | 5-01-2018 : 08:00 | Lees meer

Deze ring is gewoonweg een 'must have'. Past op elke outfit en kan eindeloos gecombineerd worden. Dank je 'mini sweety' van Bigli.

Dinsdag 2 januari Dinsdag 2 januari

NIEUWS | 2-01-2018 : 08:00 | Lees meer

Vandaag dinsdag 2 januari is de winkel open vanaf 11.00.

Fantastisch 2018 ! Fantastisch 2018 !

NIEUWS | 1-01-2018 : 08:00 | Lees meer

We wensen allen een fantastisch, succesvol, gelukkig en vooral gezond 2018 toe! De allerbeste wensen van Saskia en Helga

Helga Kordt ontwerp Helga Kordt ontwerp

NIEUWS | 31-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Nog naar dat laatste cadeau op zoek? Wij zijn vandaag open van 10.00 tot 16.30. Tot dan !

Marrakech Supreme Marrakech Supreme

NIEUWS | 30-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Nog op zoek naar dat prachtige armband? De Marrakech supreme van de Marco Bicego-collectie is gewoon subliem. Past op een sportieve outfit maar ook op dat prachtige avondkleed. Interesse ?

Mini Waves Mini Waves

NIEUWS | 29-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Deze "mini waves" ringen van de Bigli-collectie zijn zo leuk. Je kan ze alleen dragen met twee of met drie. Bestaan in witte, bruine of zwarte briljanten. ......kiezen maar. Kijk voor meer op onze site

Ultieme juweel! Ultieme juweel!

NIEUWS | 28-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Nog op zoek naar het ultieme juweel voor jouw of je geliefde? Een juweel dat nergens anders te vinden is? Kijk voor meer op onze site of kom eens naar onze shop. Wij helpen je met plezier dat juweel te vinden. In december alle dagen open ook donderdag en zondag 31/12 van 10.00-16.30.

Happy holidays Happy holidays

NIEUWS | 27-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Juwelen om te ontdekken of cadeau te geven................zie voor meer hier

Zalig Kerstmis. Zalig Kerstmis.

NIEUWS | 24-12-2017 : 08:00 | Lees meer

We wensen iedereen een Zalig Kerstfeest !

X-mas gift X-mas gift

NIEUWS | 23-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Op zoek nog naar die laatste cadeautjes.................We zijn vandaag open tot 18.00. Zondag 24/12 open van 10.00 tot 16.30.

Winnares hanger CityZine Winnares hanger CityZine

NIEUWS | 22-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Hier onze zeer gelukkige winnares Maaike Coucke.(rechts op foto). Haar man Laurens Jans had via de FB-pagina van CityZine zijn kans gewaagd om een eigen handgemaakte hanger te winnen van onze "Helga Kordt"-collectie voor zijn vrouw. Wat een prachtige kerstcadeau.

Van harte proficiat en veel plezier!

Last minute geschenk ! Last minute geschenk !

NIEUWS | 21-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Op zoek naar een last minute geschenk................ Deze prachtige lange oorbellen met zwarte parelmoer in 18ct geelgoud van de "Mother Pearl"-collectie van Marco Bicego is steeds een voltreffer. Nieuwsgierig kijk hier.

Jaipur ring Jaipur ring

NIEUWS | 20-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Nu nog de ring van de Jaipur collectie van Marco Bicego....zo ben je op en top af voor de feesten. Volg ons ook op Instagram verberdt.kordt

Jaipur ! Jaipur !

NIEUWS | 18-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Een halsketting die echt op elke outfit past? Deze bestaat van de Marco Bicego Jaipur-collection. Kijk voor meer info hier.

Winnaar ! Winnaar !

NIEUWS | 18-12-2017 : 08:00 | Lees meer

En de winnaar is ............................Laurens Jens nomineerde zijn vrouw Maaike Coucke. Van harte proficiat met deze mooie hanger. Bij afhaling graag jullie identiteitskaart meebrengen.

Voor de andere niet getreurd er komen nog tal van leuke acties en wie weet de volgende keer.

 

Groetjes

Verberdt-Kordt

Perfect gift! Perfect gift!

NIEUWS | 17-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Let's go shopping today! Wij zijn open vandaag tot 18.00. Kijk voor info op onze site

Ontdek de Marco Bicego Marrakech Supreme-collectie Ontdek de Marco Bicego Marrakech Supreme-collectie

NIEUWS | 13-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Marrakech Supreme is de ultieme collectie van Marco Bicego. Ontdek de armbanden, halskettingen, oorringen en ringen van deze topdesigner in onze winkel. Tijdloze elegantie in een modern jasje: dat is Marco Bicego.

 

Reserveer je favoriete artikel online

20 jaar Bigli: nieuwe collecties Chloe en Mini Waves 20 jaar Bigli: nieuwe collecties Chloe en Mini Waves

NIEUWS | 12-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Maak het leven (en jezelf) mooier. Dat is waar Bigli al 20 jaar voor staat. Het merk brengt nu een nieuwe lijn van Chloe én Mini Waves op de markt. Prachtige ringen, hangers en oorbellen. Een plezier om te dragen! En natuurlijk kun je deze prachtige collecties bij ons ontdekken.

 

Reserveer je favoriete artikel online

Te winnen ! Te winnen !

NIEUWS | 3-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Deze hanger uit onze eigen "Helga Kordt"-collectie is te winnen. Like de FB-pagina van CityZine en Juwelier Verbrerdt-Kordt en volg het eenvoudige stappenplan. Wie weet win jij dit prachtige kerstcadeau! Volg ons ook op onze Instagrampagina verberdt.kordt

Chloé Chloé

NIEUWS | 2-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Nog een prachtige kreatie van de nieuwe Chloé-collectie van Bigli! Voor meer kijk naar onze site en onze Instagrampagina verberdt.kordt

Just arrived ! Just arrived !

NIEUWS | 1-12-2017 : 08:00 | Lees meer

De nieuwe Chloé-collectie van Bigli is toegekomen. Prachtige ringen , hangers en oorbellen in zacht golvende motieven. Een plezier om te dragen. Kijk voor meer op onze site

Klassevol! Klassevol!

NIEUWS | 17-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Deze bijzondere hanger is ook van onze eigen handgemaakte 'Helga Kordt'-collectie. Bestaat uit een satijnachtige zoetwaterparel, saffieren en briljantjes. Deze hanger mag niet ontbreken op een prachtige zwarte jurk!

Bigli 20 years! Bigli 20 years!

NIEUWS | 17-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Bigli viert 20 jaar en dit met de prachtige nieuwe lijn Chloé. Deze nieuwe lijn en nog veel nieuws is bijna in onze winkel.

Nieuwe prachtige hanger ! Nieuwe prachtige hanger !

NIEUWS | 15-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Deze prachtig hanger is een nieuw eigen ontwerp van onze 'Helga Kordt-collectie. Dit is een enig model met prachtige opaal en briljanten. Tip voor de komende feestdagen....

Oorbellen Jaipur Oorbellen Jaipur

NIEUWS | 10-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Deze prachtige lange oorbellen met topaas, amethyst, citrien en roze toermalijn zijn perfect voor een avondje uit! Je kan dit afmaken met bijpassende halsketting, armband en ring. Alles van het mooie Italiaanse merk Marco Bicego. Kijk voor meer op onze site

Nieuw prachtige Lunaria Nieuw prachtige Lunaria

NIEUWS | 4-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Halsketting Lunaria met zwarte parelmoer..............prachtig voor de eindejaarsfeesten! Kijk voor meer op onze site

Proficiat mevrouw Albrecht! Proficiat mevrouw Albrecht!

NIEUWS | 29-10-2017 : 08:00 | Lees meer

En hier onze 2de gelukkige winnares van onze winkelactie tijdens het warm welkom weekend in Mechelen. Van harte proficitat en veel plezier!

Proficiat mevrouw Cobeel! Proficiat mevrouw Cobeel!

NIEUWS | 28-10-2017 : 08:00 | Lees meer

Onze winnares van onze Instagramactie was de eerste om haar gewonnen ring op te halen.

Veel plezier met je ring en van harte proficiat!

WINNAARS WARM WELKOM WEEKEND WINNAARS WARM WELKOM WEEKEND

NIEUWS | 18-10-2017 : 08:00 | Lees meer

Nu het grote moment van onze actie "WIN 3 HELGA KORDT- JUWEELTJES" tijdens ons warm welkom weekend.

Dit zijn de volgende winaars:

1 ste winnaar van onze winkelactie:

Mevrouw Albrecht

 

2 de winnaar van onze Instagramactie:

Mevrouw Marleen Corbeel (van Mc Health and Beauty)

 

3 de winnaar van onze Facebookpagina:

Mevrouw Nan De Decker

 

Van harte proficiat aan onze 3 winnaars. De juweeltjes liggen klaar in onze winkel (graag identiteitskaart meebrengen ter controle).

En aan de andere niet getreurd er komen nog acties en wie weet volgende keer meer geluk!

 

Het Verberdt-Kordt team

 

 

 

 

ZATERDAG 30 SEPTEMBER DAG VAN DE KLANT ZATERDAG 30 SEPTEMBER DAG VAN DE KLANT

NIEUWS | 29-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Nu zaterdag 30 september is het moment om eens langs te komen, met DAG VAN DE KLANT verwennen we elke klant met een leuke ATTENTIE en een glaasje CHAMPAGNE.

Kijk voor meer op onze website of kom gerust langs.

 

Wij heten u van harte welkom en tot binnenkort.

Trouwringen Trouwringen

NIEUWS | 26-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Zoek je nog prachtige trouwringen met een artistieke touch...........kijk voor meer op onze site.

Deze trouwringen zijn in witgoud uit onze eigen handgemaakte Helga Kordt trouwringen-collectie.

Nieuwe hanger met opaal! Nieuwe hanger met opaal!

NIEUWS | 23-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Handgemaakte hanger uit onze Helga Kordt-collectie in geelgoud met een prachtige opaal. Deze steen is een lichtspel van kleuren zoals het verkleuren van de herfstbladeren. Kijk voor info op onze site

Ringen met herfstkleuren! Ringen met herfstkleuren!

NIEUWS | 22-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Een klein beetje herfstgevoel...........met deze prachtige ringen van Bigli. Zie ook voor meer op onze site

Prachtige ringen van de juwelencollectie Bigli . Prachtige ringen van de juwelencollectie Bigli .

NIEUWS | 28-08-2017 : 08:00 | Lees meer

Ringen van het mooie Belgische juwelenmerk Bigli. Deze zijn in veel diverse kleurstenen te verkrijgen.

Kijk ook onze site.

Maanrock in Mechelen the place to be! Maanrock in Mechelen the place to be!

NIEUWS | 26-08-2017 : 08:00 | Lees meer

Juwelier Verberdt-Kordt stays open with music at the background! Maanrock gratis muziek festival in hartje Mechelen van vrijdag 25/8 t.e.m. zondag 27/8/17.

Halsketting en ring Halsketting en ring

NIEUWS | 25-08-2017 : 08:00 | Lees meer

Deze prachtige halsketting en ring zijn perfect om het weekend fantastisch te starten. Deze juwelen zijn van het juwelenmerk Marco Bicego. Kijk voor voor meer op onze site

Have a lovely weekend ! Have a lovely weekend !

NIEUWS | 19-08-2017 : 08:00 | Lees meer

Regen of zon met deze hanger straal je steeds! Heb een fantastisch weekend.

Zie voor meer ook op onze site

HOLIDAYS! HOLIDAYS!

NIEUWS | 11-07-2017 : 08:00 | Lees meer

We zijn in verlof van :

maandag 17/7 t.e.m. 5/8 en van 14/8 t.e.m. 17/8.

 

Have a great holiday!

Hot in the city! Hot in the city!

NIEUWS | 19-06-2017 : 08:00 | Lees meer

Refreshing rings by Bigli! Look are site for more summer juwels.

Summer rings! Summer rings!

NIEUWS | 15-06-2017 : 08:00 | Lees meer

Ringen die ons doen wegdromen van de blauwe zee en witte stranden..... Prachtige blauwe kleuren van de Bigli-collectie. Kijk voor meer op onze site of kom gerust eens naar onze shop.

Eigen ontwerp ! Eigen ontwerp !

NIEUWS | 31-05-2017 : 08:00 | Lees meer

Prachtige hanger eigen ontwerp met witte parels van de 'Helga Kordt-collectie. Perfect voor het zonnige weer........Kijk voor meer op onze site.

GESLOTEN DONDERDAG 25/5 EN VRIJDAG 26/5 ! GESLOTEN DONDERDAG 25/5 EN VRIJDAG 26/5 !

NIEUWS | 22-05-2017 : 08:00 | Lees meer

Beste klanten de winkel zal donderdag 25/5 (O.H.-Hemelvaart) en vrijdag 26/5 gesloten zijn. Zaterdag 27/5 zijn we wel terug open!

Groetjes juwelier Verberdt-Kordt

Summer feelings! Summer feelings!

NIEUWS | 17-05-2017 : 08:00 | Lees meer

Rings with a summer and sea feeling! Look at our shop from the Bigli-collection.

Let the sun shine! Let the sun shine!

NIEUWS | 16-05-2017 : 08:00 | Lees meer

Casual and dressy in one earring. Just amazing! New arrivals from the Marco Bicego-collection. Look at our website for more information.

OPEN ! OPEN !

NIEUWS | 10-05-2017 : 08:00 | Lees meer

Beste klanten,

 

Er zijn tijdelijke werken in uitvoering aan de bovenverdieping. De winkel zal hierdoor alle dagen open zijn, ook donderdag (normaal sluitingsdag) wat goed nieuws is. De winkel zal geen hinder ondervinden van deze werken. Inien dit toch hinder met zich meebrengt mijn excuses hiervoor.

 

Juwelier Verberdt-Kordt

Juwelen Event 1 mei 2017! Juwelen Event 1 mei 2017!

NIEUWS | 5-05-2017 : 08:00 | Lees meer

Ons 2de "Juwelen Event" was weer eens een groot succes. De locatie, de hapjes, champagne, de mensen , de sfeer ...............was gewoonweg TOP !

Bedankt aan iedereen voor deze mooie dag.

Just arrived the new Mother Pearl Lunaria Just arrived the new Mother Pearl Lunaria

NIEUWS | 24-04-2017 : 08:00 | Lees meer

Pas toegekomen de nieuwe "Mother Pearl Lunaria"-collectie van Marco Bicego. Zie ook op onze site voor meer.

Lovely weekend! Lovely weekend!

NIEUWS | 22-04-2017 : 08:00 | Lees meer

Start het weekend met deze prachtige ringen van de "Masai"-collectie van Marco Bicego. Have a nice weekend!

Vrolijk Pasen ! Vrolijk Pasen !

NIEUWS | 16-04-2017 : 08:00 | Lees meer

We wensen allen een Vrolijk Pasen!

Even tussenuit! Even tussenuit!

NIEUWS | 4-04-2017 : 08:00 | Lees meer

Beste klanten we zijn er even tussenuit van maandag 10 april t.e.m. donderdag 13 april. Vrijdag 14 april we are back!

Communie- of lentefeest? Ontdek onze kidscollectie Communie- of lentefeest? Ontdek onze kidscollectie

NIEUWS | 20-03-2017 : 08:00 | Lees meer

Vier je binnenkort een communie- of lentefeest? Dos je kroost dan uit met een prachtige communiering, een sober kruisje of feestelijke oorbellen uit de Helga Kordt-collectie. Wedden dat je kinderen de sterren van de dag worden!

 

De collectie met je eigen ogen zien? Neem een kijkje op ons gloednieuwe Instagram-account!

 

Reserveer onze collectie online

Hello March ! Hello March !

NIEUWS | 1-03-2017 : 08:00 | Lees meer

Deze prachtige ringen van de Bigli-collectie geven ons al een beetje lentegevoel. Nog een beetje en dan is de lente er echt! Kijk ook op onze site.

Zaterdag 18 februari. Zaterdag 18 februari.

NIEUWS | 15-02-2017 : 08:00 | Lees meer

Zaterdag 18 februari is de winkel open van 09.30 tot 16.30! We zijn die dag uitzonderlijk vroeger gesloten.

Groetjes Verberdt-Kordt

Valentijn ! Valentijn !

NIEUWS | 11-02-2017 : 08:00 | Lees meer

Love is in the air! Bezoek onze shop of online.

Happy New Year! Happy New Year!

NIEUWS | 31-12-2016 : 08:00 | Lees meer

Een fantastisch, succesvol, gelukkig en gezond 2017 !

Prettige Kerstdagen ! Prettige Kerstdagen !

NIEUWS | 24-12-2016 : 08:00 | Lees meer

Zalig Kerstfeest voor iedereen !

VRIJDAG 23 DECEMEBER ! VRIJDAG 23 DECEMEBER !

NIEUWS | 22-12-2016 : 08:00 | Lees meer

Wij en veel andere winkels zijn vrijdag 23 december open van 09.30 tot 20.00 (21.00)! Ook de Mechelse binnenstad wordt ondergedompeld in een magische kerstsfeer met de Joe Kerstparade die langskomt van 18.00 tot 20.00. This is the place to be!

(gratis parkeerplaats voorzien op Douaneplein en P+R Nekker en pendelbusjes brengen je heen en terug tot 22.00)

Vraag de catalogus van Marco Bicego in onze winkel Vraag de catalogus van Marco Bicego in onze winkel

NIEUWS | 10-12-2016 : 08:00 | Lees meer

We stelden de nieuwe Masai-collectie van Marco Bicego al aan je voor in onze vorige nieuwsbrief. De 18 karaatsgouden juwelen zijn geïnspireerd op de authentieke sieraden van de gelijknamige Afrikaanse stam en nemen op een natuurlijk wijze de vorm aan van het menselijk lichaam. Vraag de catalogus nu aan in onze winkel!

 

Reserveer online

De nieuwe ARS-collectie: het ideale eindejaarscadeau De nieuwe ARS-collectie: het ideale eindejaarscadeau

NIEUWS | 9-12-2016 : 08:00 | Lees meer

De ARS-horloges al ontdekt? De ruime collectie bestaat uit 18 karaatsstukken in zilver en goud – de kleur van de wijzerplaat kan je laten aanpassen aan jouw wensen. Wat ons betreft het ideale kerst- of nieuwjaarscadeau!

 

Reserveer online

Bigli bestaat 20 jaar Bigli bestaat 20 jaar

NIEUWS | 7-12-2016 : 08:00 | Lees meer

Gianfranco Bigli bestaat 20 jaar! Het ideale moment om het werk van de Belgische ontwerpers Laurence Aerens en Thierry Spitaels te ontdekken! Tijdloos modern design voor elke modebewuste vrouw. Vraag je catalogus aan in onze winkel.

 

Wij hopen je spoedig te verwelkomen in Mechelen!

 

Reserveer online

De feestdagen kunnen niet meer stuk met Marco Bicego, Bigli en ARS De feestdagen kunnen niet meer stuk met Marco Bicego, Bigli en ARS

NIEUWS | 21-11-2016 : 08:00 | Lees meer

Een tikkeltje exotisch, maar tegelijk toch vertrouwd en klassiek – dat is Masai, de nieuwe collectie van Marco Bicego. De 18 karaatsgouden juwelen zijn geïnspireerd op de authentieke sieraden van de gelijknamige Afrikaanse stam en nemen op een natuurlijk wijze de vorm aan van het menselijk lichaam. Een lust voor het oog en de ideale eyecatcher voor de feestdagen.

 

Ontdek de Masai-collectie in onze winkel of bekijk de video

 

Nog meer inspiratie nodig om je winterlook te vervolledigen? De sieraden en horloges van ARS ogen sober en strak en zien er ronduit prachtig uit. De ruime collectie bestaat uit 18 karaatsstukken in zilver en goud. De horloges kan je zelfs personaliseren – je kiest zelf de wijzerplaat en de kleurencombinatie van het goud.

 

Goud, briljanten en prachtig gekleurde edelstenen. Het Belgische juwelenmerk Bigli heeft het allemaal in zijn brede collectie. Soon in our shop, de klassevolle armbanden van de Mini Sweety-collectie van Bigli.

 

Een artikel gezien dat je absoluut wil hebben? Reserveer het via onze webshop en wij leggen het voor jou opzij. Heb je liever levering aan huis? Stuur ons een mailtje met je adresgegevens en wij doen de rest. De levering is gratis!

 

Bezoek onze reservatieshop

Woensdag 16/11 ! Woensdag 16/11 !

NIEUWS | 16-11-2016 : 08:00 | Lees meer

Beste klanten wegens plaatsing van nieuwe ramen woensdag 16/11 en donderdag (sluitingsdag) 17/11 kan enkel herstellingen afgegeven of opgehaald worden. Nieuwe verkopen zijn niet mogelijk enkel via webshop. Dank voor uw begrip.

 

Gesloten ! Gesloten !

NIEUWS | 30-10-2016 : 08:00 | Lees meer

Maandag 31 oktober en dinsdag 1 november gesloten !

Lange oorbellen! Lange oorbellen!

NIEUWS | 29-10-2016 : 08:00 | Lees meer

Het mag eens lang zijn! Prachtige lange oorbellen in zilver en 18ct geelgoud van de ARS-collectie. Kijk op onze site.

NIEUWE hanger! NIEUWE hanger!

NIEUWS | 28-10-2016 : 08:00 | Lees meer

Originele hanger in zilver en 18ct goud met briljantje van de ARS-collectie. Leuk cadeau. Kijk voor meer op onze site

Ontdek de Masai-collectie van Marco Bicego Ontdek de Masai-collectie van Marco Bicego

NIEUWS | 26-09-2016 : 08:00 | Lees meer

Nieuw in onze winkel: de Masai-collectie van Marco Bicego. Deze prachtige 18 karaatsgouden juwelen zijn geïnspireerd op de authentieke sieraden van de gelijknamige Afrikaanse stam. Elk stuk neemt op een natuurlijke wijze de vorm aan van het menselijk lichaam.

 

Ontdek onze juwelen in de winkel of reserveer je favoriete stuk online. Wij leggen het sieraad dan opzij totdat jij het ophaalt. Heb je het pakje liever rechtstreeks bij je thuis? Stuur ons een e-mail met je adresgegevens en wij bezorgen het gratis.

 

Reserveer online

Uniek ! Uniek !

NIEUWS | 23-09-2016 : 08:00 | Lees meer

Zoek je iets uniek, speciaal.............dat niemand heeft. Hou je van iets anders dan is dit misschien wel voor jouw. Deze oorbellen zijn uit 18ct geelgoud met 8 briljanten en tahiti parel uit onze eigen 'Helga Kordt'-collectie. Morgen 24 september 'Dag van de klant' zetten we al onze klanten in de bloemetjes .............euh pralinetjes. Kom gerust eens langs en bekijk onze collectie of op onze site.

Misschien tot morgen!

Earrings INFINITY! Earrings INFINITY!

NIEUWS | 14-09-2016 : 08:00 | Lees meer

Mooie lange oorbellen in 18ct witgoud met briljanten=0.74 ct. Deze zijn van Bigli van de "INFINITY"-collectie. Kijk voor meer op onze site

Kleurrijke hanger! Kleurrijke hanger!

NIEUWS | 10-09-2016 : 08:00 | Lees meer

Hanger met bijpassende ketting in 18ct witgoud met verschillende kleuren. De kleurstenen zijn allemaal saffieren. Kijk ook op onze site

Armband NANIS! Armband NANIS!

NIEUWS | 7-09-2016 : 08:00 | Lees meer

Prachtige armband in 18ct mat geelgoud van NANIS-collectie.NU KORTING -40%. Kijk op onze webshop

Hanger ARS Hanger ARS

NIEUWS | 3-09-2016 : 08:00 | Lees meer

Hanger in zilver en 18ct geelgoud met briljant. Deze komt uit de ARS-collectie.Kijk hier voor meer.

 

Delicati ! Delicati !

NIEUWS | 2-09-2016 : 08:00 | Lees meer

Zeer fijne lange oorbellen in 18ct geelgoud van de Delicati collectie van Marco Bicego. Je kan de lengte van oorbel zelf kiezen. Kijk voor meer info op onze site

Uurwerk ARS Uurwerk ARS

NIEUWS | 2-09-2016 : 08:00 | Lees meer

Uurwerk uit 18ct geelgoud en zilver.Be staat uit Zwitsers binnenwerk en voldoet aan de beste ETA-kwaliteit. (nauwkeurigheid en betrouwbaarheid)

Deze is uit de ARS-collectie. Kijk meer op onze site

A lot of rings! A lot of rings!

NIEUWS | 31-08-2016 : 08:00 | Lees meer

Welke zou ik kiezen smal, breed of met aquamarijn.............? Collectie Lunaria van Marco Bicego.

Kijk op onze site

Maanrock Mechelen ! Maanrock Mechelen !

NIEUWS | 26-08-2016 : 08:00 | Lees meer

Dit weekend is het al de 20ste editie "Maanrock". Dus allen naar Mechelen (best met fiets....) . Het wordt een topweekend !

De winkel blijft heel de zaterdag open. Dus misschien tot dan!

 

Just arrived from Italy! Just arrived from Italy!

NIEUWS | 24-08-2016 : 08:00 | Lees meer

Zojuist binnengekomen............lange oorbellen met topaas en citrien van de "Marco Bicego" Jaipur-collectie. Kijk op onze webshop

Summer time Summer time

NIEUWS | 23-08-2016 : 08:00 | Lees meer

Geniet van de zon en de prachtige kleuren van deze ringen. In alle kleuren te verkrijgen van de "Bigli Lilly Bloom"-collectie. Ook bijpassende hangers en oorbellen. Kijk ook op onze webshop

Vakantie! Vakantie!

NIEUWS | 16-07-2016 : 08:00 | Lees meer

Beste klanten,

Wij zijn met vakantie van 18/7 t.e.m. 31/7 en van 15/8 t.e.m.21/8.

Prettige vakantie!

 

Nieuwe kleuren in de Mini Sweety collectie van Gianfranco Bigli Nieuwe kleuren in de Mini Sweety collectie van Gianfranco Bigli

NIEUWS | 29-06-2016 : 08:00 | Lees meer

Eén van de meest bekende collecties van het Belgische GIANFRANCO BIGLI is MINI SWEETY.

 

Deze fascinerende collectie breidt zich constant uit. Er zijn nu 39 verschillende kleurstenen in de collectie: kwarts, amethist, topaas, Madeira citrien, diamanten… De Mini Sweety collectie bestaat uit ringen, oorbellen en hangers, gezet in 18-karaats goud.

 

Er zijn allerlei kleurencombinaties mogelijk. U kan de ringen apart, maar ook per 2 of per 3 dragen. Zo kan u zelf uw ‘eigen’ combinatie maken.

 

Klik hier en bezoek onze website

Dank u voor een geweldig speciaal event Dank u voor een geweldig speciaal event

NIEUWS | 27-06-2016 : 08:00 | Lees meer

Om te vieren dat we al 20 jaar winkel aan de Schoenmarkt houden en dat Helga Kordt al 60 jaar lang goudsmid en juweelontwerpster is, organiseerden we op donderdag 5 mei een SPECIAAL OPENDEUR EVENT.

 

Het was een prachtige feestdag en we wensen u te BEDANKEN voor uw aanwezigheid. U maakte er samen met ons een onvergetelijke dag van!

 

Klik hier en bezoek onze website

Lunaria aquamarijn van Marco Bicego Lunaria aquamarijn van Marco Bicego

NIEUWS | 27-06-2016 : 08:00 | Lees meer

De perfecte finishing touch voor uw outfit vindt u zeker in de LUNARIA AQUAMARIJN collectie van MARCO BICEGO!

 

De Lunaria collectie is geïnspireerd op organische vormen, zoals uit de natuur. Elk juweel is opzettelijk onregelmatig gemodelleerd door deskundige vaklieden, want ook in de natuur is alles uniek.

 

De aquamarijn zorgt voor een frisse, zomerse toets. Bij deze oorbellen zijn ook bijpassende ringen en halsketting verkrijgbaar.

 

Klik hier en bezoek onze website

Uurwerk ARS Uurwerk ARS

NIEUWS | 11-06-2016 : 08:00 | Lees meer

Uurwerken van de ARS-collectie met Zwitsers binnenwerk. Functioneel en toch met een aparte stijl.

Kijk op onze site voor meer.

 

Ring Marco Bicego Ring Marco Bicego

NIEUWS | 10-06-2016 : 08:00 | Lees meer

Ring van de Jaipur Link-collectie in 18 ct geelgoud met briljantjes.

Voor meer kijk op onze site.

Ringen Gianfranco Bigli Ringen Gianfranco Bigli

NIEUWS | 8-06-2016 : 08:00 | Lees meer

De ringen Mini-Sweety vervelen je nooit ! Gianfranco Bigli 18ct roosgoud en nu verkrijgbaar in 39 verschillende kleuren. Past perfect bij elke outfit.

Kijk op onze site of kom langs in onze winkel.

Sfeerbeelden event 5/5/16 Sfeerbeelden event 5/5/16

NIEUWS | 9-05-2016 : 08:00 | Lees meer

Sfeerbeelden van Event-Opendeurdag 5/5/16.

Bedankt aan allen die aanwezig waren. Het was een prachtige dag!